Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011

Πάμε σινεμά στην Αντίπαρο;

clip_image002

Λέσχη του Δημοτικού Σχολείου Αντιπάρου

στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος «Πάμε σινεμά στην Αντίπαρο;»

θα προβάλει την ταινία:

«TOY STORY 3 «

Ώρα προβολής 3.15 μ.μ.

Είσοδος δωρεάν

Περίληψη της ταινίας

Αυτή τη βδομάδα επιλέξαμε να δούμε την ταινία ΤΟΥ STORY 3. Είναι μια ταινία η οποία μας δείχνει πόσο πολύ ένα παιδί αγαπάει ένα παιχνίδι.

Ο Άντι μεγάλωσε και ξέχασε τα παιχνίδια του, έγινε 17 χρονών και ήξερε να οδηγάει. Μερικές μέρες αργότερα έπρεπε να ξεχωρίσει ποια παιχνίδια ήθελε και ποια δεν ήθελε να κρατήσει. Αποφάσισε λοιπόν να τα πάει στην σοφίτα, ενώ ο Γούντι θα πήγαινε στο κολέγιο. Βρέθηκαν στον δρόμο και ο Γούντι αναρωτήθηκε τι πάνε να κάνουν και εκνευρίστηκε πολύ.

Η μαμά του Άντι επιστρέφοντας τα παιχνίδια στον παιδικό σταθμό ξέχασε τον μικρό Γούντι μέσα στο καλάθι… Εκεί συμβαίνουν πολλά και παράξενα πράγματα. Θα καταφέρει ο μικρός μας φίλος να επιβιώσει;

Κριτική της ταινίας...

Αυτή η ταινία ήταν καταπληκτική και μας άρεσαν πολλές και ωραίες σκηνές όπως:

Όταν τα παιχνίδια δραπέτευσαν από την Ηλιούπολη και έπεσαν μέσα στα σκουπίδια όπου υπήρχε ένας μαγνήτης και κόλλησαν πάνω του. Επίσης μας άρεσε στο σημείο που ο Bazzlighter τρελάθηκε και όταν η Barby έδεσε το αγόρι της με ένα σχοινί.

Δεν μας άρεσε καθόλου όταν ο σκουπιδιάρης έπιασε το Λότσο και τον μύρισε ή όταν έπεσαν στην χωματερή και όταν είδαμε πως τα παιδιά κακομεταχειρίζονταν τα παιχνίδια τους στον παιδικό σταθμό.

Η ταινία είναι γεμάτη δράση και περιπέτειες στις οποίες μπλέκονται οι μικροί μας φίλοι, τα παιχνίδια! Σας προσκαλούμε την Παρασκευή στις 25 Φεβρουαρίου.

Είναι σίγουρο πως θα διασκεδάσετε πολύ!

Σας περιμένουμε λοιπόν στις 3.15.

Οι μαθητές της Ε΄ τάξης

23-2-2011 10-13-49 πμ_0940 [800x600]

23-2-2011 10-24-42 πμ_0942 [800x600]

24-2-2011 8-18-38 πμ_0943 [800x600]

24-2-2011 8-22-30 πμ_0944 [800x600]

24-2-2011 8-25-51 πμ_0945 [800x600]

24-2-2011 10-00-28 πμ_0946 [800x600]

«Ο εαυτός μου, αυτός ο ξένος, και ο ξένος, ο άλλος μου εαυτός»

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Α’ τάξη 2010-11

Scan1002o

Την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου η τάξη μας παρακολούθησε την ταινία «Happy feet» («Χαρούμενα πόδια»), η οποία πραγματεύεται το θέμα της αποδοχής της διαφορετικότητας και ταυτόχρονα θίγει περιβαλλοντικά ζητήματα σχετικά με τις επιπτώσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας στον πλανήτη.

Λίγα λόγια για το έργο:

Σε μια χώρα που όλοι οι πιγκουίνοι τραγουδούν το τραγούδι της καρδιάς για να γοητεύσουν το ταίρι τους, ο Μαμπλ γεννιέται με ένα διαφορετικό ταλέντο: χορεύει ασταμάτητα! Όμως κανείς δεν το εκτιμάει αυτό, αντίθετα όλοι τον κοροϊδεύουν, τον θεωρούν υπαίτιο ακόμα και για τη μείωση των ψαριών και τελικά τον διώχνουν. Ο Μαμπλ θα θυσιάσει την αγάπη της Γκλόρια, για να ψάξει ποια είναι η αληθινή αιτία της έλλειψης τροφής, να γνωρίσει τους ανθρώπους – «εξωγήινους» και να επικοινωνήσει μαζί τους… χορεύοντας!


Scan10027

Εντυπώσεις:

Scan10023 Μας εντυπωσίασαν οι σκηνές με την τσουλήθρα στο χιόνι και με τους πολλούς πιγκουίνους. Θαυμάσαμε την επιμονή του Μαμπλ να μην καταπνίξει το ταλέντο του καθώς και τη γενναιότητά του, ειδικά όταν κολύμπησε στον ωκεανό ακολουθώντας το καράβι. Συγκινηθήκαμε που η Γκλόρια αποδέχτηκε τον Μαμπλ παρά τις διαφορές τους, αλλά και όταν ο Μαμπλ επέλεξε να σώσει το φίλο του και να φτάσει στους ανθρώπους για χάρη όλων των πιγκουίνων. Και φυσικά εντυπωσιαστήκαμε με τη χορογραφία των πιγκουίνων που έπεισε τελικά τους ανθρώπους να αποφεύγουν την υπεραλίευση κοντά στις περιοχές που τρέφονται οι πιγκουίνοι.

Μας έκανε άσχημη εντύπωση που όλοι κορόιδευαν το Μαμπλ απ’ την αρχή και τον έδιωχναν. Οι γέροι πιγκουίνοι τον κατηγόρησαν ακόμα και για την έλλειψη τροφής! Λυπηθήκαμε όταν ο Μαμπλ αναγκάστηκε να διώξει τη Γκλόρια, για να μπορέσει έτσι να ταξιδέψει ως τους ανθρώπους και να βρει λύση στο θέμα της μείωσης των ψαριών. Προβληματιστήκαμε επίσης για τις συνθήκες διαβίωσης των ζώων σε ζωολογικούς κήπους και ενυδρεία.

Scan10022

Μάθαμε ότι δεν είναι δίκαιο να περιθωριοποιούμε κάποιον, επειδή διαφέρει σε κάτι από την υπόλοιπη «ομάδα» και ότι πρέπει να πιστεύουμε στον εαυτό μας και στις ικανότητές μας, όποιες κι αν είναι αυτές, να ακολουθούμε τα όνειρά μας, να καλλιεργούμε τα ταλέντα μας και να μην απαξιώνουμε κανέναν για τις διαφορές του. Και τέλος, οι άνθρωποι πρέπει να μάθουν να υπολογίζουν τον πλανήτη και όλα τα ζώα και τα φυτά που τον κατοικούν.

Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2011

Τσικνοπέμπτη στο σχολείο

Όπως κάθε χρόνο τέτοια μέρα, έτσι και φέτος οι Σύλλογοι Γονέων των σχολείων μας, με τη βοήθεια αρκετών εθελοντών γονέων, προσέφεραν μεζέδες, τσικουδιά και κρασί. Γονείς και μαθητές διασκέδασαν τηρώντας το παραδοσιακό έθιμο.

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που συμμετείχαν!






































Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2011

Ημέρα Αρτοποιίας

Μετά την επίσκεψή μας στο λιοτρίβι όπου μάθαμε τη διαδικασία με την οποία η ελιά γίνεται λάδι κι με αφορμή την ενότητα για την ελιά, διοργανώσαμε στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης Ημέρα Αρτοποιίας. Ετοιμάσαμε το εργαστήρι μας, μαζέψαμε τα υλικά που χρειαζόμασταν και με τη συμμετοχή και τη βοήθεια των μαμάδων μας φτιάξαμε διάφορα κουλουράκια και λιόψωμα.

Φορέσαμε ποδιές, σκουφάκια και γαντάκια, σηκώσαμε τα μανίκια μας και έτοιμοι για δράση! Φωνάξαμε και την κ. Ελένη με τα παιδάκια του νηπιαγωγείου να φτιάξουν κι εκείνα μαζί μας κουλουράκια.

clip_image002

Κουλουράκια

1 ½ αλεύρι

2 κούπες καλαμποκέλαιο

1 βιτάμ

1 ½ χυμό πορτοκάλι

2 κούπες ζάχαρη

1 μπέικιν

½ κουταλάκι σόδα (την ανακατεύεις με το πορτοκάλι)

λίγη κανέλα-γαρίφαλο

clip_image002[4]

Εκτέλεση

Ανακατεύουμε το λάδι, το βιτάμ, με τη ζάχαρη και το πορτοκάλι. Ρίχνουμε το μπέικιν και σιγά σιγά το αλεύρι. Προσθέτουμε την κανέλα και το γαρίφαλο.

Τη συνταγή μας έδωσε και μας βοήθησε να φτιάξουμε τα κουλουράκια η κ. Αρσενία, μαμά της Μαρίας.

clip_image002[6]




Κουλουράκια

1 κιλό αλεύρι

1 φλιτζάνι λάδι μαζί με βούτυρο

1 ξύσμα πορτοκαλιού

1 μπέικιν

1 κουταλάκι σόδα

3-4 αυγά

1/3 φλιτζανιού γάλα

300 γρ. ζάχαρη




clip_image002[8]

Εκτέλεση

Ανακατεύουμε το μπέικιν και τη σόδα με το αλεύρι. Ρίχνουμε το λάδι με το βούτυρο και τη ζάχαρη κι ανακατεύουμε καλά να λιώσουν. Προσθέτουμε τα αυγά, το ξύσμα πορτοκαλιού κι έπειτα το γάλα.

Τη συνταγή μας έδωσε η κ. Μπετίνα, μαμά του Χάρη και της Σάρας.





clip_image002[10]

Ελαιόψωμα

Για τη ζύμη

1 κιλό αλεύρι

½ λίτρο χλιαρό νερό

2 φακελάκια μαγιά

1 κουτ. σούπας ζάχαρη

1 κουτ. σούπας αλάτι

1 κιλό ελιές καλαμών καθαρισμένες

Λίγο λάδι




clip_image002[12]

Εκτέλεση

Διαλύουμε τη μαγιά στο νερό και τη ζάχαρη. Περιμένουμε 10 λεπτά περίπου, για να σιγουρευτούμε ότι η μαγιά είναι ενεργή. Αν δεν αφρίσει η μαγιά μας δεν είναι καλή. Αφού αρχίσει να αφρίζει, ρίχνουμε το αλεύρι, το αλάτι και ζυμώνουμε. Σκεπάζουμε και αφήνουμε τη ζύμη να φουσκώσει (1-1½ ώρα). Αφού φουσκώσει την κόβουμε σε ίσα μέρη και την ανοίγουμε με λίγο λάδι σε ορθογώνιο. Βάζουμε τις ελιές και διπλώνουμε σε φάκελο. Βάζουμε τα ελιόψωμα σε λαδωμένο ταψί και μετά από 30-40 λεπτά, αφού φουσκώσουν λίγο, τα ψήνουν στους 175ο C ώσπου να ροδίσουν ελαφρά.

Τη συνταγή μας την έδωσε και μας βοήθησε να φτιάξουμε τα ψωμάκια η κ. Κέη, μαμά της Νικολίας.




clip_image002[14]








clip_image002[16]

Σ’ αυτή μας την δραστηριότητα είχαμε κι άλλη μια βοηθό, την κ. Ιωάννα, μαμά του Νίκου.

clip_image002[18] clip_image002[20]

Μεταφέραμε τα κουλουράκια και τα ψωμάκια μας στο φούρνο και όση ώρα περιμέναμε να ψηθούν, ο κ. Κίρος μας έδειξε κι εκείνος πώς φτιάχνει κουλούρια με σουσάμι.

clip_image002[22] clip_image002[24]

clip_image002[26]

Σε μισή ώρα τα κουλουράκια μας ήταν έτοιμα.

Αφού δοκιμάσαμε μερικά ζεστά ζεστά επιστρέψαμε στο σχολείο.

clip_image002[28] clip_image002[30]
clip_image002[32] clip_image002[34]

Οι μαθητές της Δ΄ τάξης

Η υπεύθυνη δασκάλα: Καρβελά Αναστασία

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...