Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Πρόγραμμα Comenius

Τέσσερις μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Αντιπάρου, στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος Comenius, παρουσιάζουν τον εαυτό τους στους νέους φίλους που θα γνωρίσουν στο επικείμενο ταξίδι τους στην Πολωνία στις 14 Νοεμβρίου.

Οι παρουσίασή τους αυτή έχει επίσης αναρτηθεί στο blog του προγράμματος Comenius μεταφρασμένη στα αγγλικά από τους ίδιους τους μαθητές για να επιτευχθεί μια πρώτη γνωριμία μεταξύ των μαθητών των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

H διεύθυνση του Blog του προγράμματος είναι http://seetheseaproject.blogspot.com

 

IMG_0090 [800x600]

Γεια σας!

Με λένε Μάγδα Μαρινάτου. Είμαι 12 χρονών. Ζω στην Αντίπαρο και είμαι μαθήτρια της Στ΄ τάξης του  δημοτικού σχολείου. Έχω δυο αδέρφια και τα ονόματα τους είναι Κοσμάς και Παναγιώτης. Ο Κοσμάς είναι 11 χρονών και ο Παναγιώτης 7 χρονών. Η μητέρα είναι δασκάλα και ο πατέρας μου εργάζεται στην τοπική επιχείρηση με Φεριμπότ.

Τα αγαπημένα μου μαθήματα είναι η Γλώσσα, τα Μαθηματικά, τα Θρησκευτικά και η Γυμναστική. Τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το ροζ και το μοβ. Μου αρέσει επίσης να διαβάζω βιβλία, να ακούω μουσική, να ζωγραφίζω, να παίζω ηλεκτρονικά και επιτραπέζια παιχνίδια. Μου αρέσει να χορεύω και μάλιστα μαθαίνω και παραδοσιακούς χορούς. Μου αρέσει να παίζω βόλεϊ, να κολυμπάω και κάνω ποδηλασία αρκετά συχνά.

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με την εκδρομή στην Πολωνία και περιμένω με ανυπομονησία να συναντήσω εσάς και τους δασκάλους σας.

 

IMG_0095 [800x600]

 

Αγαπητοί μου φίλοι από την Πολωνία,

Με λένε Άρτεμις και ζω σε ένα μικρό νησί της Ελλάδας που ονομάζεται Αντίπαρος. Είμαι 11 χρονών και πηγαίνω στην Στ΄ τάξη του δημοτικού σχολείου. Το σχολείο μας είναι πολύ ωραίο και έχω πολλούς φίλους σε αυτό. Έχουμε μια πολύ μεγάλη παιδική χαρά και περνάμε πολύ όμορφα εκεί. Η δασκάλα μας είναι η κ. Ελένη. Είναι πολύ καλή και μου αρέσει, επειδή μας βοηθάει με τι εργασίες μας.

Στον ελεύθερο χρόνο μου κάνω μαθήματα ιστιοπλοΐας, πιάνο, Γερμανικά και Αγγλικά.

Ανυπομονώ να έρθω στην Πολωνία και να συναντήσω εσάς και τους γονείς σας. Πρόκειται να περάσουμε πολύ όμορφα μαζί. Θα ήθελα πολύ να δω το σχολείο σας και να γνωρίσω τους φίλους σας.

Τις καλύτερες ευχές μου

Άρτεμις

 

IMG_0096 [800x600]

Γεια σας!

Με λένε Χρήστο, είμαι 12 χρονών και έχω μια αδερφή. Πηγαίνω στην Στ΄ τάξη του δημοτικού σχολείου. Μου αρέσει πολύ να παίζω ποδόσφαιρο και υποστηρίζω την ομάδα του ΠΑΟ. Κάνω μαθήματα Αγγλικών και Γερμανικών. Επίσης διαβάζω πολλά βιβλία.

 

IMG_0093 [800x600]

 

Γεια σας!

Ονομάζομαι Γιώργος και είμαι από την Ελλάδα. Είμαι 11 χρονών. Έχω μια αδερφή και το αγαπημένο μου σπορ είναι το μπάσκετ. Μιλάω ελληνικά, Αγγλικά και λίγα Γαλλικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...