Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Μια τριήμερη εμπειρία

Στιγμές ξεχωριστές ζωντάνεψαν για τους μαθητές της Στ΄ τάξης, καθώς από τις 11 έως και τις 13 Φεβρουαρίου βρέθηκαν στην Αθήνα στα πλαίσια της εκπαιδευτικής εκδρομής που οργάνωσε το σχολείο μας.

Το απόγευμα της Παρασκευής 11 Φεβρουαρίου, με την άφιξή μας στην Αθήνα, επισκεφτήκαμε τη Βουλή των Ελλήνων.

Ξεναγηθήκαμε στο χώρο της και πληροφορηθήκαμε για την ιστορία και το ρόλο του μοναδικού αυτού κτιρίου στη λειτουργία του δημοκρατικού μας πολιτεύματος.

1 [800x600]

2 [800x600]

3 [800x600]

4 [800x600]

Επίσης, ξεναγηθήκαμε σε μια από τις ωραιότερες εκθέσεις που φιλοξενούσε το ξενοδοχείο Αμαλία, σε συνεργασία με τη Βουλή, που αφορούσε τη μάχη του Μαραθώνα.

5 [800x600]

Την επόμενη μέρα, το πρωινό του Σαββάτου, βρεθήκαμε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Εκεί οι μαθητές θαύμασαν τις συλλογές και συνέδεσαν το μακρινό παρελθόν με τον τόπο καταγωγής τους, τις Κυκλάδες.

6 [800x600]

7 [800x600]

Συνεχίσαμε τη περιπλάνησή μας στον κόσμο του σύγχρονου πολιτισμού όπου είχαμε την ευκαιρία να δούμε μια ξεχωριστή έκθεση «Παρίσι 19ος αιώνας». Είχαμε επίσης τη μεγάλη τιμή να έχουμε ξεναγό μας σε αυτή την περιήγηση τη διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης, κ. Μαρίνα Λαμπράκη - Πλάκα, που μας εξήγησε ένα προς ένα τα έργα αυτών των μεγάλων ζωγράφων.

8 [800x600]

Σειρά είχε η Ακρόπολη. Η μέρα ήταν θαυμάσια και αποφασίσαμε να περπατήσουμε ως εκεί. Στο χώρο της Ακρόπολης ακολούθησε ξενάγηση προκειμένου να γνωρίσουν οι μαθητές την ιστορία της Ακρόπολης, του Παρθενώνα και άλλων σημαντικών μνημείων, όπως το Ηρώδειο, τις στήλες του Ολυμπίου Διός και την Αρχαία Αγορά. Τέλος, επισκεφτήκαμε και το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης.

9 [800x600]

10 [800x600]

Μετά από την περιπλάνηση στο μαγικό κόσμο της αρχαιότητας και του πολιτισμού, ακολούθησε η περιπλάνηση στο θαυμαστό Σύμπαν. Καθίσαμε στις αναπαυτικές καρέκλες του Πλανητάριου και παρακολουθήσαμε το πρόγραμμά: «Το Άστρο της ημέρας», που αφορά τη δημιουργία του Ήλιου και τη σημασία του για τη ζωή πάνω στη Γη. Μια ώρα σε αυτό το μοναδικό χώρο του Ευγενίδιου Ιδρύματος ήταν αρκετή για να σκεφτούν οι μαθητές πως… «μπορεί και να βρισκόμαστε σε διαστημόπλοιο»!

Ξημέρωσε Κυριακή, τι καλύτερο από έναν περίπατο στον Εθνικό κήπο. Απολαύσαμε την υπέροχη μέρα και τη συλλογή των ζώων που φιλοξενεί η μικρή αυτή όαση στο κέντρο της Αθήνας.

11 [800x600]

12 [800x600]

13 [800x600]

14 [800x600]

Το πρόγραμμα της εκδρομής συνεχίστηκε με Παιδική Όπερα, του ομώνυμου παραμυθιού «Χάνσελ και Γκρέτελ» σε διασκευή της Κάρμεν Ρουγγέρη. Η μέρα δεν μπορούσε να κλείσει με καλύτερο τρόπο!

15 [800x600]

Στο δρόμο μας κατά την επιστροφή στο ξενοδοχείο, συναντήσαμε και το κτίριο της παλαιάς Βουλής που πλέον στεγάζεται το Ιστορικό Μουσείο. Φυσικά δε χάσαμε την ευκαιρία να σταθούμε για λίγο και να ταξιδέψουμε πίσω στην Ιστορία μας μέσα από την πλούσια συλλογή του. Είδαμε την περικεφαλαία και αρκετά από τα προσωπικά αντικείμενα του Κολοκοτρώνη και άλλων σημαντικών οπλαρχηγών της Επανάστασης του 1821.

16.. [800x600]

17 [800x600]

18 [800x600]

Η εκδρομή τέλειωσε με τις καλύτερες εντυπώσεις για τους μαθητές και τους συνοδούς.

Κλείνοντας οφείλουμε να στείλουμε τις θερμές ευχαριστίες μας στην κ. Μαρίνα Λαμπράκη – Πλάκα και την Blue Star Ferries.

Οι εκπαιδευτικοί Νούλα Ελένη και Σακαρίδης Μιχάλης και οι μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αντιπάρου